بهترین مکمل برای افزایش زور
نوشته شده توسط : اولون فیت

بهترین مکمل برای افزایش زور چیست؟ چگونه می توان با قدرت و شدت بیشتری تمرین کرد؟

مکمل‌ها به اشکال مختلفی برای افزایش زور و انجام تمرینات قدرتی وجود دارند: کپسول‌ها، قرص‌ها، پودرها و حتی میان‌وعده‌هایی مانند کافه‌ها به شما کمک می‌کنند عضله بسازید یا چربی بسوزانید، زمانی که حتی رژیم شما درست نیست جبران کند و حتی بهبود بخشد.

اول و مهمتر از همه، مکمل ها نمی توانند جایگزین غذاهای کامل از یک رژیم غذایی متعادل شوند. آنها صرفا مکمل هایی در کنار رژیم غذایی شما هستند، و در حالی که برای شما ضروری نیستند، گاهی اوقات می توانند به شما در تلاش برای عضله سازی، کاهش چربی و افزایش زور کمک کنند. در ادامه قصد داریم بهترین مکمل برای افزایش زور را به همراه نحوه عملکرد آن ها به شما معرفی کنیم.

استروئیدها

اگر به دنبال گزینه اول برای انتخاب بهترین مکمل برای افزایش زور در زمان کوتاهتری هستید، استروئید انتخابی مناسب می باشد. استفاده از استروئیدهای آنابولیک توسط ورزشکاران، به ویژه ورزشکارانی که به دنبال زور و قدرت هستند، رواج یافته است.

استروئیدهای آنابولیک آندروژنیک تغییرات مصنوعی تستوسترون هستند. استروئیدهای آنابولیک کاربردهای زیادی در مراقبت های بهداشتی و ورزش دارند.

جالب است بدانید متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند استروئیدها را برای درمان مشکلات هورمونی، از جمله بلوغ تاخیری و هیپوگنادیسم (سندرم کمبود تستوسترون) تجویز کنند.

استروئیدها همچنین می توانند برای درمان بیماری هایی که منجر به از دست دادن عضله می شوند استفاده شوند. برخی از اثرات مفید استفاده از استروئید آنابولیک عبارتند از:

 

  • افزایش توده بدون چربی بدن
  • کاهش درصد چربی بدن
  • افزایش قدرت و قدرت عضلانی
  • افزایش تحمل درد
  • افزایش بهبودی پس از آسیب دیدگی

اثرات بسیار بیشتری در ارتباط با استفاده از استروئید وجود دارد. در ادامه این بخش لازم میدانیم اشاره کنیم که در حال حاضر استروئید که بهترین مکمل برای افزایش زور است از طریق نمایندگی اولون فارما به فروش میرسد که در ادامه به نحوه کسب اطلاعات از بهترین استروئید برای افزایش قدرت و خرید آن اشاره شده است.

 

کراتین

کراتین یکی از مکمل‌هایی است که به خوبی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و نشان داده شده است که قدرت و ریکاوری را در بین ست‌ها بهبود می‌بخشد.

کراتین نقش مهمی در تولید انرژی در طول فعالیت های با شدت بالا و کوتاه مدت مانند تمرینات قدرتی و دو سرعت ایفا می کند.

مکمل کراتین به طور منظم به سلول های شما کمک می کند تا به طور کامل از کراتین اشباع شوند. این به جلوگیری از خستگی زودرس در طول تمرین کمک می کند و به شما این امکان را می دهد که ست ها و تکرارهای بیشتری نسبت به آنچه که بدون آن انجام می دادید انجام دهید.

این می تواند به پیشرفت کلی بهتر هم در اندازه عضلات و هم در افزایش قدرت و زور کمک کند.

 

بتا آلانین

بتا آلانین یک مکمل نسبتا جدید است که اولین مطالعه انسانی بر روی آن در اواخر سال 2006 منتشر شد. از آن زمان به بعد، این مکمل به یکی از محبوب ترین مکمل ها برای بهبود عملکرد در تمرینات با شدت بالا تبدیل شده است. اما آیا یکی از بهترین مکمل ها برای افزایش زور و انجام تمرینات قدرتی نیز هست؟

بتا آلانین یک اسید آمینه غیر ضروری است، به این معنی که بدن شما می تواند آن را بسازد. همچنین می توانید آن را از غذاهایی مانند گوشت و ماهی دریافت کنید.

با این حال، مصرف بیشتر آن ممکن است عملکرد تمرینی شما را بهبود بخشد. برای افزایش عملکرد ورزشی شما به 10 برابر بیشتر از آنچه از یک رژیم غذایی معمولی دریافت می کنید به بتا آلانین نیاز دارید. اینجاست که مکمل های بتا آلانین وارد می شوند.

کافئین

کافئین یک محرک برای سیستم عصبی مرکزی است که در دانه‌ها، مغزها یا برگ‌های گیاهان خاص یافت می‌شود.

وقتی وارد سیستم شما می شود، آدنوزین، یک انتقال دهنده عصبی که شما را خسته می کند و خواب را تقویت می کند را از مسیر خارج می کند و جای آن را می گیرد و باعث می شود احساس سرحالی و بیداری بیشتری داشته باشید.

علاوه بر این، ترشح آدرنالین، هورمون «جنگ یا گریز» را افزایش می‌دهد که بدن شما را برای فعالیت‌های فیزیکی شدید آماده می‌کند. در نتیجه این موضوع باعث می شود تا با قدرت و زور بیشتری به تمرینات خود بپردازید.

همانطور که می بینید، کافئین به روش های مختلف برای شما کار می کند. همین موضوع باعث شده است که آن هم بهترین مکمل برای افزایش زور، تمرکز بر روی حرکت ورزشی و انجام تمرینات قدرتی تبدیل شود.

پروتئین وی

اگر می خواهید عضله بسازید یا اینکه زورتان را بیشتر کنید پروتئین وی یک منبع مناسبی  است که اگر هر 3-4 ساعت مصرف شود (اگر منابع پروتئین اضافی از طریق غذا مصرف نشود)، یا در عرض 2 ساعت پس از ورزش در دوزهای 20-40 گرمی مصرف شود، بیشترین فایده را دارد.

نحوه خرید بهترین مکمل برای افزایش زور

اگر قصد دارید بهترین نتیجه را در ورزش خود بگیرید و به هیکل ایده آل خود برسید به شما پیشنهاد می کنیم تا از مکمل ها و استروئیدهای اولون فارما استفاده نمایید. اگر قصد دارید نسبت به خرید یا ثبت سفارش آن ها اقدام نمایید مطابق با تصویر زیر با نمایندگی اولون فارما به عنوان تولیدکننده بهترین مکمل های ورزشی اقدام نمایید.

 

سخن آخر

چندین مکمل غذایی ممکن است به افزایش توده عضلانی همراه با تمرینات مقاومتی کمک کنند. مکمل مطلوب برای رشد عضلانی به عواملی مانند سن و میزان تمرین پایه بستگی دارد. برخی، مانند پروتئین، برای جوانان بهترین کار را دارند. برخی دیگر، مانند HMB و لوسین، ممکن است برای افراد مسن و کسانی که تازه کار هستند مفید باشد.

قبل از خرید مکمل برای افزایش زور و رشد توده عضلانی، حتما مشورت های لازم را داشته باشید.

سوالات متداول

چرا مکمل های اولون فارما را خریداری کنیم؟

اولون فارما باتوجه به برخورداری از گواهینامه هایی چون GMP و تعهد به سلامتی بدنسازان و ارائه محصولات باکیفیت، به اعتبار زیادی در فروش استروئید و یا مکمل های ورزشی رسیده است.

نحوه سفارش بهترین مکمل برای افزایش زور از اولون فارما چگونه است؟

همانطور که بالاتر گفته شد، با نمایندگی فروش ما جهت خرید و ثبت سفارش همراه باشید.

دیگر مکمل های خوب در افزایش زور و قدرت چه هستند؟

BCAAs ، ال سیترولین و گلوتامین





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: